reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slávka Tajcnárová

Slávka Tajcnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem a pozorujem svet... Zoznam autorových rubrík:  Dokonalá matka, miluje i spratNačo je nám umenie?SúkromnéNezaradené

reklama

Dokonalá matka, miluje i sprat

Ako prežiť s pubertiakom II.

Slávka Tajcnárová

Ako prežiť s pubertiakom II.

Prednedávnom som v zúfalstve napísala jednotku. Môj 15-ročný syn mi vďaka búriacim sa hormónom dával celkom slušne zabrať.

  • 4. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Dokonalá matka, miluje i spratka! (?)

Slávka Tajcnárová

Dokonalá matka, miluje i spratka! (?)

Opäť sa mi dostala do rúk skvelá knižka Haliny Pawlowskej 365 rad. Na približne sto stranách vtipne a výstižne vytvorila "novodobé porekadlá", z ktorých mnohé stoja za zamyslenie. Knižka vyšla už v roku 2007, no odvtedy mi v hlave rezonuje jedno z nich. Dokonalá matka, miluje i spratka!

  • 11. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ako prežiť s pubertiakom?

Slávka Tajcnárová

Ako prežiť s pubertiakom?

Včera som mala zlý deň. Asi po stý raz - najskôr pokojne, neskôr hlučne som sa snažila vysvetliť svojmu takmer 16-ročnému synovi, že s ovládačom od X-Boxu v rukách, zabalený v perinách si to vysnívané lamborghini, ale ani ojazdenú oktáviu nikdy nekúpi. Môj syn má IQ, za ktoré sa nemusí hanbiť. Odvtedy, ako vieme, že ho má vyššie, ako ja, som mu zo žartu povedala, že mi môže hovoriť "blondínka". Napriek tomu sú jeho ambície momentálne - aspoň mne sa to tak zdá - na nule. Akoby mal pocit, že sa raz ráno zobudí a všetko o čom sníva zrazu "bude".

  • 11. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 254x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu